Wednesday, August 20, 2008

Brand new

Oggi inizio il mio blog. Andare in bicicletta e' la mia principale passione, questo sara' l'argomento principale Si parlera' di itinerari, di viaggi fatti e da fare.
Andare in bicicletta per me e' per prima cosa relax e divertimento: non mi interessa a che velocita' vado, non mi interessa metterci dieci minuti in meno, non mi interessa se la mia vecchia bici pesa come un macigno .... Just Cycling.

Let's get this blog started. I'll post also in english (forgive my poor English ... ) to make it accessible to more people (I have friends that don't speak italian), so ay suggestion to improve my English is more than welcome!
I'll be writing of cycling, my passion, so most of the posts will be about itineraries, travels I did and I dream to do. Cycling to me is just relax and fun: I don't care about the speed, the time, the weight of my bike.....Just Cycling.

No comments: